Projectleider project - Verbeterplan 2.0

Oud-Beijerland
Projectleider project - Verbeterplan 2.0
Detachering
18-08-2025 - 31-12-2025
24 - 30 uur p/w
Gemeente Hoeksche Waard

Organisatie
Gemeente Hoeksche Waard

Opdracht
Voor het project “Verbeterplan 2.0” binnen het team Inkomen/Uitkeringsadministratie zoeken wij een projectleider. Het project beoogt een kwaliteitsslag, als onderdeel van het 3-lines risicomanagement, met een looptijd tot eind 2025/begin 2026. De werkzaamheden bestaan uit:
• Opschonen van klantdossiers en debiteurendossiers
• Opschonen van systemen, met name de Suite
• Opstarten of verbeteren van processen, procesbeschrijvingen en werkinstructies
• Werken binnen een structuur met werkgroepen
• Coördinatie, monitoring, planning en verdere uitrol van het verbeterplan
• Incidenteel verzorgen van presentaties
De kwaliteitsslag vindt deels teamoverstijgend plaats vanwege gezamenlijke werkprocessen. Aanwezigheid op kantoor in Oud-Beijerland is vereist, minimaal één dag per week.

Vereisten
• Ruime ervaring als projectleider binnen gemeenten
• Ervaring met Suite
• Uiterlijk 1 september beschikbaar
• HBO werk- en denkniveau
• Ervaring met het opstellen en uitvoeren van verbeterplannen

Wensen
• Affiniteit met en enige kennis van het Sociaal Domein

Competenties
• Organisatiesensitiviteit
• Planningsvaardigheid
• Resultaatgerichtheid
• Samenwerkingsgerichtheid
• Mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden

Planning
• Startdatum: 18 augustus 2025
• Einddatum: 31 december 2025
• Verlenging: niet mogelijk

Werkdag
Hybride werken is mogelijk; minimaal één dag per week op kantoor in Oud-Beijerland vereist.

__________________

Solliciteer direct

Naam
Klik of sleep een bestand naar dit veld om te uploaden.
Upload hier uw CV in PDF-formaat.
Privacybeleid

Inloggen

Registreren

Wachtwoord opnieuw instellen

Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen via de e-mail.