ZZP Management Assistent / Secretaresse

Den Haag
ZZP Management Assistent / Secretaresse
ZZP
Z.s.m. - 4 a 6 maanden
28-32 uur p/w
€60 (ZZP)
Sociaal Economische Raad (SER)

Organisatie
De Sociaal-Economische Raad (SER) adviseert de Nederlandse regering en het parlement over sociaal-economisch beleid. Binnen de organisatie werkt de afdeling Programma-ondersteuning ter ondersteuning van beleidsmedewerkers en programmaleiders in vijf beleidsprogramma’s.

Opdracht
Voor tijdelijke versterking zoekt de SER een zelfstandige en ervaren managementassistent/secretaresse. Je ondersteunt beleidsmedewerkers en programmaleiders met uiteenlopende secretariële werkzaamheden. Je werkt samen met collega’s binnen de afdeling Programma-ondersteuning en draagt bij aan de organisatie van vergaderingen, events en administratieve processen.

Vereisten
• Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau met afgeronde secretariële opleiding of cursus
• Minimaal 8 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
• Ervaring met Microsoft Office (Outlook, Teams, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint)
• Beschikt over eigen middelen en draagt eigen risico’s als zelfstandig ondernemer
• Alleen beschikbaar voor kandidaten met Nederlandse taalvaardigheid
• Geen medewerkers in loondienst bij andere bureaus toegestaan

Wensen
• Ervaring met Momice, M-Files, VVG tool en iBabs
• Affiniteit met ICT en bereidheid om nieuwe systemen snel eigen te maken
• Rijksoverheidservaring is een pre

Competenties
• Dienstverlenende en proactieve instelling
• Zelfstandig en nauwkeurig
• Flexibel en energiek bij het afwisselen van werkzaamheden
• Communicatief sterk en organisatorisch vaardig

Planning
• Mogelijke startdatum: z.s.m.
• Looptijd: 4 tot 6 maanden

Werkdag
De werkzaamheden vinden plaats op locatie in Den Haag. Hybride werken is afhankelijk van de organisatieafspraken en wordt niet expliciet vermeld

Inloggen

Registreren

Wachtwoord opnieuw instellen

Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen via de e-mail.