ZZP Management Assistent / Secretaresse

Organisatie
De Sociaal-Economische Raad (SER) adviseert de Nederlandse regering en het parlement over sociaal-economisch beleid. Binnen de organisatie werkt de afdeling Programma-ondersteuning ter ondersteuning van beleidsmedewerkers en programmaleiders in vijf beleidsprogramma’s.
Opdracht
Voor tijdelijke versterking zoekt de SER een zelfstandige en ervaren managementassistent/secretaresse. Je ondersteunt beleidsmedewerkers en programmaleiders met uiteenlopende secretariële werkzaamheden. Je werkt samen met collega’s binnen de afdeling Programma-ondersteuning en draagt bij aan de organisatie van vergaderingen, events en administratieve processen.
Vereisten
• Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau met afgeronde secretariële opleiding of cursus
• Minimaal 8 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
• Ervaring met Microsoft Office (Outlook, Teams, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint)
• Beschikt over eigen middelen en draagt eigen risico’s als zelfstandig ondernemer
• Alleen beschikbaar voor kandidaten met Nederlandse taalvaardigheid
• Geen medewerkers in loondienst bij andere bureaus toegestaan
Wensen
• Ervaring met Momice, M-Files, VVG tool en iBabs
• Affiniteit met ICT en bereidheid om nieuwe systemen snel eigen te maken
• Rijksoverheidservaring is een pre
Competenties
• Dienstverlenende en proactieve instelling
• Zelfstandig en nauwkeurig
• Flexibel en energiek bij het afwisselen van werkzaamheden
• Communicatief sterk en organisatorisch vaardig
Planning
• Mogelijke startdatum: z.s.m.
• Looptijd: 4 tot 6 maanden
Werkdag
De werkzaamheden vinden plaats op locatie in Den Haag. Hybride werken is afhankelijk van de organisatieafspraken en wordt niet expliciet vermeld